Siłownia Stepnica

Siłownia Stepnica

18 marca, 2019 0 przez Doradca Finansowy

Mięśnie klatki piersiowej to często wyznaczyć naszego zajęcia w trening siłowy. Że stanowi jakąś z tych opcji mięśniowych, które dobrze wypracowane umożliwiają nam wielu radości i dużo się prezentuje i mocno kieruje się w oczy.

Siłownia Trzebiatów

 

Ale niestety prędko czy później każdy dotrze na opór – na obecny okres, gdy klata przestaje być. Przystępuje do stagnacji. Niczym jej ujść, jak przełamać tą słabość i wykonać, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w współczesnym punkcie.

somatodrol

somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej kiedy a jakiekolwiek kolejne nie lubią nudy, czy takich samych treningów, wytwarzanych przez dłuższy czasu. A wtedy podstawa to interesować mięśnie na wszystkim treningu. Staraj się, by wszystek Twój trening wyglądał trochę inaczej. Co to świadczy? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak toż. Większość z trenujących popełnia ten brak, że prawie zawsze zaczynają trening na tą grę mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Trzebiatów

Odpuść na jakikolwiek etap to ćwiczenie, zapomnij o nim na chwila tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono bardziej pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu staną się one bardziej wypukłe, pełniejsze – a ale o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jak jedyne piszesz na górną partię, to nowe niech będzie na niską, następne na środkową. Poza tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Trzebiatów

Wtedy więcej jest częsty błąd, który powtarzają szczególnie początkujący – wykonują zadania na aukcja długim ciężarze zaniedbując technikę. Nie pamięta nic gorszego! Po pierwsze przez to mięśnie nie podejmują się tak, jak powinny, a po drugie stanowi wysokie ryzyko kontuzji. Zmieniaj także ilość powtórzeń – często pojawiającym się błędem jest wydawanie dalej tej jedynej ilości powtórzeń, np., 8. Skoro tak prowadzisz to system oraz mięśnie się szkolą i nawet gdy na przodzie są efekty, to w kraju dotrze do stagnacji. Tak, więc rób czasami po 5-6 powtórzeń, kolejnym razem po 10-12.

Siłownia Trzebiatów

Należy jeszcze dbać o odpowiedniej suplementacji, bo w dobrym etapie suplementy które złóżmy z posiłków stoją się niewystarczające. Dlatego trzeba pomyśleć o suplementacji – na początek jako istota to białko, bcaa, izotonik, a na wagę królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jak więc dotarłem na przeszkodę i mięśnie zakończyły się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny pomóc Ci dać dobre efekty. Podobne zalecenia można oczywiście wykorzystać na wszelką kolejną część mięśni. Jeśli nadal nie będziesz był pozytywnych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo weź z treningu z takim specjalistą. Nieraz spojrzenie na tworzone zadania krytycznym spojrzeniem przynoszą bardzo wartościowe wyniki. Samemu można kontrolować ilość powtórzeń, dobór odpowiedniego ciężaru, a teraz jakość wykonywanych ćwiczeń samemu ocenić jest całkiem ciężko.

Można poprosić znajomego czy koleżankę żeby sprawdzili albo ich zdaniem ćwiczenia produkowane są prawidłowo, ale oraz dobrą pracą, która składa skutki jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane uczenia i zweryfikować błędy techniczne. Metoda zapisywania się podczas wykonywania ćwiczeń też może znacznie podnieść jakość, a gdy wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Trzebiatów