8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

24 lutego, 2020 0 przez Doradca Finansowy

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Ludzie wiemy, że brak ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie zbyt wygórowanej porcji gazu i dieta uboga w efekty i warzywa nie wróżą nic pięknego. Czynniki te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Istnieje jednak niewiele przydatnych, a dodatkowo efektywnych kroków pozwalających uniknąć tego szaleństwa.

kup traz

 

 

Poniżej przedstawiamy 8 owoców, które o jeść, aby uniknąć chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie bananów w planu obniżenia zbyt wygórowanego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki ogromnej zawartości potasu. Przypisuje się, że potas zwiększa odporność skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi zawartemu w bananach wysokie ciśnienie tętnicze nietrudno się obniży. Banany można spożywać jak osobną przekąskę lub dodać je do jogurtu bądź do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z zielem miąższem zawierają potas, identycznie jak pomidory i owoce. Obejmują i witaminę C, jaka sprawia jak przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden owoc kiwi zaspokaja 9% dziennego zapotrzebowania na potas, 7% na magnez i 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie napoju z dwóch pomarańczy każdego dnia pewno poradzić w obniżeniu ciśnienia tętniczego. Efekt w sytuacji obniżenia ciśnienia można zauważyć po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu toż znacznie duży owoc, jaki można jeść na twardo czy dusić w budowie soku. Którekolwiek spośród poszukiwań wykazało, że picie filiżanki wyciągu z granatu choć raz dziennie przez cztery tygodnie pewno poradzić w obniżeniu ciśnienia tętniczego.

Napój z granatu może decydować element całego śniadania. Pamiętaj jednak, aby zobaczyć ilość cukru, jeżeli kupisz gotowy sok. Dodatek cukru może zniweczyć pozytywny wpływ napoju na zdrowie.

Papaja

Ten ciepły owoc obniżający ciśnienie stanowi tradycyjne wyjście dla pań zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas również wyjątkowy element o potwierdzonym działaniu obniżającym ciśnienie u twarzy z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna małej ilości brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zapotrzebowania na potas, 3% na magnez i 1% na wapń.

Dla twarzy na wypłacie obniżającej ciśnienie świetną wersją dla współczesnej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych skutków mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem wyniki można rozmrozić albo zrobić koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie zrealizowane w Finlandii wskazuje, że piękna zawartość likopenu, czyli karotenoidu włączonego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie przedstawione w czasopiśmie Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku z 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u twarzy z doskonałym poziomem likopenu zmniejszało się o 55%.

Arbuz

Arbuz zawiera znaczną suma wody dzięki czemu dobrze oddziałuje na świadomości z podniesionym ciśnieniem farby albo z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz może zarówno zapobiegać wzrostowi ciśnienia u twarzy z należytym ciśnieniem krwi.

Ponadto rezultat ten kryje L-cytrulinę, która sprzyja regulację ciśnienia tętniczego i je opuszcza. Wśród tego aminokwasy zamknięte w owocach mogą hamować wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane soki z efektów i warzyw. Czy jest dodatek bowiem istotniejszego w gardle niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa